Všetko o nákupe

Prevádzkovateľ - Obchodné meno (sídlo firmy podľa registra): Michal Šujanský
Ulica a číslo: Jána Mazúra 4453/26
PSČ a mesto: 03601 Martin
IČO: 41525361
DIČ: 1073707943, IČ DPH: SK1073707943
Zápis v registri: Spoločnosť zapísaná v Živnostenskom registri  550-15624
Bankové spojenia:
Slovenská sporiteľňa IBAN: SK4883300000002100269516
TrustPay
Telefón/Mobil: 0908 544 483
E-mail: objednavky@vitaline.sk
Príjem objednávok cez e-shop: nonstop, spracovanie v pracovných dňoch
Prevádzková doba: v pracovných dňoch PO-PIA od 09:00 - 17:00h.
Zodpovedný vedúci: Michal Šujanský
Prevádzka:
- Obchodné meno: BioŠujo
- Ulica a číslo: M. R. Štefánika 22 (pasáž 22)
- PSČ a mesto: 036 01 Martin
Orgány dozoru:
Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, Predmestská 71, P. O. BOX B-99, 011 79  Žilina 1, e-mail: za@soi.sk
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Žiline, V.Spanyola 8 011 71 Žilina 4, e-mail: za.sekretariat@uvzsr.sk
RVPS Martin, Jedľová 44, 010 04 Žilinan, e-mail: Riaditel.ZA@svps.sk
 


Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu) VitaLine


Článok I.
Vymedzenie pojmov

1. Prevádzkovateľom / predávajúcim / dodávateľom tovarov a služieb e-shopu www.vitaline.sk je spoločnosť Michal Šujanský., so sídlom na Jána Mazúra 4453/26, 03601 Martin, IČO: 41525361.
2. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý súhlasí so všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačnými podmienkami a objedná si tovar alebo služby prostredníctvom elektronických komunikačných prostriedkov. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.
3. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom.
4. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
5. Objednávka je kúpna zmluva, na základe ktorej je realizovaný predaj tovarov a služieb.
6. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie a telefonickej komunikácie a kupujúci ju plne uznáva. To neplatí však pre odstúpenie od zmluvy v súlade s § 7 a nasl. zákona číslo 102/2014 Z.z. v lehote 14 kalendárnych dní.
 

Článok II.
Cena

1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH alebo 10% DPH pre knihy, zdravotnícke zariadenia a pomôcky.
2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
3. Všetky akciové ceny platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
4. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu ceny tovaru v prípade zmeny právnych predpisov, pri výraznom náraste cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.
 

Článok III.
Objednávka

1. Objednávka vzniká na základe potvrdenia tovaru alebo služieb uložených do košíka v e-shope predávajúcim. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí so znením všeobecných obchodných podmienok a reklamačných podmienok ako aj s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva záväznou.
3. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 1. tohto článku.
4. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
 

Článok IV.
Platobné podmienky

1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
a) platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
b) platba prostredníctvom platobnej brány TrustPay
c) platba pri osobnom prevzatí na predajni (hotovosťou alebo kartou)
d) platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
2. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
3. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
a. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
4. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.

Článok V.
Dodacie podmienky

1. Predávajúci je viazaný objednávkou v lehote 30 dní od jej vytvorenia.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase. Dodacia lehota pre jednotlivý tovar je uvedená v internetovom obchode pri každom tovare a potvrdená do 48hodín v pracovných dňoch. Dodacia lehota pre tovar s dostupnosťou „skladom“ a objednaného do 12 hodiny, po potvrdení jeho dostupnosti na sklade, je 1 – 2 pracovné dni. Spravidla je tovar dodávaný v priebehu 1 – 7 pracovných dní alebo dlhšie ako je uvedená dostupnosť daného tovaru. Ak by bol tovar nedostupný dlhšie ako 5 dní, kupujúci je kontaktovaný telefonicky alebo emailom za účelom upresnenia termínu dodania tovaru alebo navrhnutia výmeny za alternatívny tovar, ktorý je skladom.
3. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami výmeny za alternatívny tovar alebo čiastočných dodávok.
4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
a) kuriérskej spoločnosti DHL Parcel v rámci územia SR a ČR,
b) kuriérskej spoločnosti DHL Parcel alebo Slovenskej pošty mimo územia SR a ČR,
c) osobne na prevádzke: predajňa BioŠujo, M. R. Štefánika 22 (pasáž 22),  Martin, s platbou v hotovosti alebo kartou cez terminál.
7. V prípade, keď výrobca alebo dodávateľ nie je schopný dodať tovar na sklad predajcu v dohodnutom termíne, kontaktuje kupujúceho telefonicky alebo emailom s možnosťou dohodnutia zámeny tovaru za alternatívny tovar, ktorý je skladom alebo dohodne odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade ak bola platba vopred, je kupujúcemu finančný rozdiel poukázaný na jeho účet do troch pracovných dní.
 

Článok VI.
Poplatky za balné, prepravu a možnosti platieb

1. Balné je zdarma. Snažíme sa minimalizovať finančné náklady spojené s balením a prepravou balíka a podľa možností ich prenášame na vlastné náklady, recyklujeme krabice z dodaného tovaru.
2. Tovar doručovaný na území Slovenskej republiky je výlučne zasielaný kuriérskou službou DHL Parcel, s možnosťou zaplatenia tovaru vopred na účet (cez internet banking, eplatbu alebo kartu) alebo na dobierku tz v hotovosti u kuriéra alebo platobnou kartou. Konečná cena za prepravu závisí od celkovej sumy zakúpeného tovaru a od spôsobu jeho úhrady – viď tabuľka nižšie. Ceny sú v Eur vrátane DPH.
 

   PREPRAVNÉ kuriér v SR

 Hodnota zakúpeného tovaru  ePlatba  Dobierka
od 9 - 39 € 3,49 € 4,49 €
od 39 - 69 € 2,19 € 3,19 €
od 69 € 0 € 0 €

 

 

 

 

 

 

 

4. Tovar doručovaný na území Českej republiky je výlučne zasielaný kuriérskou službou DHL Parcel, s možnosťou zaplatenia tovaru vopred na účet (cez internet banking, eplatbu alebo kartu) alebo na dobierku tz v hotovosti u kuriéra alebo platobnou kartou. Konečná cena za prepravu závisí od celkovej sumy zakúpeného tovaru a od spôsobu jeho úhrady – viď tabuľka nižšie. Ceny sú v Eur vrátane DPH. Pri platbe v hotovosti ("na dobierku") zákazník platí kuriérovi dobierku v českých korunách (hodnota je prepočítaná podľa aktuálneho kurzu EUR a CZ v národnej banke).

 Hodnota zakúpeného tovaru ePlatba  Dobierka

   PREPRAVNÉ kuriér v ČR

od 9 - 39 € 5,59 € 6,99 €
od 39 - 69 € 4,09 € 5,49 €
od 69 € 2,59 € 3,99 €

 

 

 

 

 

 

 

5. Tovar doručovaný do iných krajín je zasielaný s možnosťou zaplatenia tovaru výlučne vopred na účet. Konečná suma za prepravu závisí od váhy zakúpeného tovaru, od krajiny, stanovená podľa taríf DHL parcel alebo Slovenskej pošty. Kupujúci je s cenou za prepravu oboznámený pri potvrdení objednávky.
6. Tovar je po vyexpedovaní dodaný kupujúcemu kuriérskou službou na ďalší pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní. V deň odoslania balíka je kupujúcemu zasielaný email, avízo o jeho vyexpedovaní a v deň dodania je informovaný cez sms na mobilný telefón o časovom intervale dodania balíka a s telefonickým kontaktom na kuriéra. S tovarom je zasielaný daňový doklad slúžiaci (faktúra) ako záručný list (ak nie je originálny záručný list od výrobcu alebo dovozcu) a v prípade platby v hotovosti kuriér odovzdá kupujúcemu doklad o úhrade.
6. Tovar je po vyexpedovaní dodaný kupujúcemu kuriérskou službou na ďalší pracovný deň, najneskôr do dvoch pracovných dní. V deň odoslania balíka je kupujúcemu zasielaný email, avízo o jeho vyexpedovaní a v deň dodania je informovaný cez sms na mobilný telefón o časovom intervale dodania balíka a s telefonickým kontaktom na kuriéra. S tovarom je zasielaný daňový doklad slúžiaci (faktúra) ako záručný list (ak nie je originálny záručný list od výrobcu alebo dovozcu) a v prípade platby v hotovosti kuriér odovzdá kupujúcemu doklad o úhrade.
 

Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva

1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho prechádza až momentom vyplatenia plnej ceny za dodávku.
2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, má predávajúci právo v prípade uplatnenia reklamácie vybaviť až v momente jeho úplného zaplatenia.
 

Článok VIII.
Storno objednávky

1. Stornovať objednaný tovar má zákazník právo do 24 hodín od vytvorenia objednávky bez storno poplatku. Odporúčame uskutočniť storno telefonicky na 0908 544 483 v pracovných dňoch PO-PIA od 09:00 do 17:00hod, mimo prevádzkový čas emailom na objednavky@vitaline.sk.
2. Stornovanie už vyexpedovanej objednávky je možné, avšak za poplatok vo výške nákladov za dopravu ku kupujúcemu a späť.
 

Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa

1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné  odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenie od kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane hodnoty za najlacnejšie bežný spôsob doručenia ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.  
6. Toto právo na odstúpenie od zmluvy sa podľa § 7 ods. 6 Zákona neuplatňuje napríklad pre tovar, ktorý bol zhotovený podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, alebo ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť, alebo tovaru, ktorý rýchlo podlieha skaze alebo zníženiu akosti, taktiež pre predaj novín, časopisov, periodickej tlače, kníh a na predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela, ktoré spotrebiteľ rozbalil alebo aj na tovar, ktorý bol uzavretý v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov..
7. Na účely zistenia povahy, charakteristík a funkčností tovaru má spotrebiteľ s tovarom manipulovať a skontrolovať ho len takým spôsobom, akým by mu to bolo umožnené v bežnej predajni, čo prezumuje povinnosť vrátenia tovaru s originálnym obalom, visačkami a podobne.  
8. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.

Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán

1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
2. Kupujúci je povinný:
a) prevziať objednaný tovar,
b) zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
c) prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
3. Predávajúci je povinný:
a) dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
b) spolu s tovarom alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.


Článok XI.
Ochrana osobných údajov

1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti pre doručenie tovaru DHL Parcel Slovensko spol. s .r.o., Na pántoch 18, 83106 Bratislava - Rača, SR, IČO: 47927682, alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa, v prípade firmy IČO a DIČ.
4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
6. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu, telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
7. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov na objednavky@vitaline.sk, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely.
8. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných údajov pri registrácii v e-shope s registráciou vo vernostnom programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav.
9. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov na objednavky@vitaline.sk, pričom tieto okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.
 

Článok XII.5
Zmluvná pokuta

1. Predávajúci si vyhradzuje právo udeliť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 8 € (slovom osem eur) v prípade, že vytvoril objednávku, ktorú nestornoval a tovar si od dopravcu nevyzdvihol, a tak bol vrátený späť predávajúcemu, nakoľko porušil ustanovenia v čl. X. bod 2, písm. a.
2. Táto zmluvná pokuta zahŕňa náklady na dopravu ako i sankciu za nenaplnenie kúpnej zmluvy.
 

Článok XIII.
Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim.
2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj Reklamačné podmienky.
3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky a súhlasí s ich znením.
4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
6. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 23. júla 2015.

V Martine, 1. januara 2017                                                                                                 Michal Šujanský
                                                                                                                                           


Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu) VitaLine

- neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
 

  1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len od predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

  2. V prípade ak vlastnícke právo ešte neprešlo od predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy môže reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade v zmysle § 151 Občianskeho zákonníka.

  3. Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

  4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení závady.

  5. Kupujúci ma právo uplatniť si u predávajúceho záruku len na tovar, ktoré zavinili predávajúci, dodávateľ alebo výrobca a vzťahuje sa naň záruka.

  6. Právo na záruku zaniká v prípade, že:

    1. k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,

    2. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,

    3. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,

    4. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,

    5. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,

    6. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.

  7. Zo záruky sú taktiež vyňaté chyby, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.

  8. Záruka sa nevťahuje taktiež i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa reklamovať.

  9. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu adresu uvedenú nižšie, avšak nie na dobierku, alebo osobne doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár.  Reklamáciu je potrebné zaslať výhradne písomne (nie formou e-mailu).
    Pred vrátením tovaru Vám odporúčame najprv prekonzultovať vzniknutú situáciu s nami telefonicky na 0908 544 483 pre dohodnutie najvhodnejšieho riešenia.

  10. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej podania na poštovú prepravu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.

  11. Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie do 3 dní od začiatku reklamačného konania. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.

  12. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:

    1. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto  opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,

    2. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí).

    3. v prípade, že má vec súčasne najmenej tri chyby, ktoré bránia v riadnom užívaní, má spotrebiteľ právo na výmenu tovaru alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí). Také isté právo má kupujúci ak sa na veci vyskytne rovnaká chyba, ktorá bola už dvakrát opravovaná a tretíkrát bola vec zasielaná na reklamáciu.

    4. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.

  13. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
    Pokyny pri preberaní tovaru: V prípade zistenia viditeľného poškodenia pri preberaní zásielky (diera v obale, zlomená zásielka, štrngot skla pri potrasení balíka, atď.), kedy je obsah zásielky zjavne poškodený, kupujúci neprevezme zásielku od doručovateľa ale na mieste spíše s kuriérom škodový zápis a oznámi túto udalosť bezodkladne predajcovi na 0908 544 483. V prípade zistenia poškodenia dodaného tovaru po otvorení zásielky v neprítomnosti kuriéra je nutné bezodkladne reklamovať poškodenie najneskôr do 24hod od dodania zásielky u predajcu na 0908 544 483 na doriešenie náhrady. Z praktického hľadiska je vhodné urobiť fotografický záznam poistnej udalosti pre zrýchlený priebeh vybavenia reklamácie.

  14. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.

  15. Reklamácie sú vybavované na adrese prevádzkovateľa:  BioŠujo, Kohútova 1/65, 036 01 Martin, tel.: 0908 544 483, e-mail: objednavky@vitaline.sk
     

V Martine, 1. januara 2017

Kamenná predajňa v Martine

Výdajné miesto:

predajňa BioŠujo

ul. M. R. Štefánika 22 (Pasáž 22)

036 01 Martin

0908 544 483

Po - Pia: 09:00 - 17:00

So: 09:00 - 12:00

 

e-shop Pohoda connector by NextCom s.r.o.